روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را درو کرد

روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود از بین ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موفق به کسب ۳ رتبه برتر شد و جایزه‌ی دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.

روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در تمامی بخش‌های مشارکت خود از بین ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موفق به کسب ۳ رتبه برتر شد و جایزه‌ی دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.

به‌گزارش خبرنگار اعزامی از روابط‌عمومی فولادشادگان، در «نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی» که با حضور محمدرضا نوروزپور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۳ به همت انجمن متخصصان روابط‌عمومی در محل، تهران، مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، روابط‌عمومی شرکت صنعت فولادشادگان، در هر ۳ حوزه زیر حائز رتبه شد.
تیزر (رتبه اول) ،طراحی و گرافیک بروشور (رتبه دوم) ، طراحی پوستر (رتبه دوم)

گفتنی است انجمن متخصصان روابط‌عمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.

این جشنواره قصد دارد دست‌اندرکاران حوزه روابط‌عمومی و ارتباطات را با اصول، گونه‌های جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندی‌ها و مهارت‌های موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آن‌ها فراهم سازد.

انتشارات، به‌عنوان قلب تپنده روابط‌عمومی، نقش محوری در انتقال پیام، شکل‌دهی هویت سازمان‌ها، تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد متقابل ایفا می‌کند. در دنیای امروز که ارتباطات و رقابت‌های شدید در فضای اجتماعی و اقتصادی برقرار است، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات انتشاراتی به یکی از ضروریات اجتناب‌ناپذیر برای سازمان‌ها تبدیل شده است.

نوزدهمین دوره از جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی در ۱۱ بخش و ۳۷ زیرشاخه شامل: ادبیات (مستندسازی و داستان سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابط‌عمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابط‌عمومی‌های کشوردر بخش‌های دولتی و خصوصی برگزار شد.

https://ssico.ir/?p=4829

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *