پیام تبریک مهندس لندی به مناسبت کسب عنوان «ممتاز روابط عمومی»

مهندس لندی رئیس هیئت مدیره شرکت صنعت فولاد شادگان

پیام تبریک مهندس لندی
رئیس هیئت مدیره شرکت صنعت فولاد شادگان
به مناسبت کسب عنوانِ «ممتاز روابط عمومی» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور به مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی و تمامی همکاران :
بدون تردید روابط‌عمومی؛ به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی، برعهده دارد.

اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ شرکت و نهاد، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت ها‌ و افزایش‌ بهره‌ وری‌ از امکانات‌ و نیروی‌ انسانی‌ نادیده گرفت.

امروزه نقشِ روابط‌عمومی ها در کمک به تصمیم گیری‌‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط‌عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌‌های جدید روابط‌عمومی در عصر ارتباطات است.

بنابر این،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری شرکت است.

بسیار خوشحالم که در یکسال گذشته، شاهد رشد قابل توجه فعالیتهای حرفه‌ای و آگاهانه «روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان» بوده‌ایم و بواسطه‌ی این جهش هوشمندانه، صدای فعالیت‌های اثر بخش همکاران بخش فنی به گوش تمامی ذینفعان شرکت رسیده است.

جادارد با توجه به کسب عنوان «روابط عمومی ممتاز» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور از سوی شرکت ملی فولاد ایران و به تبع آن « مدیر برتر روابط عمومی» را به شما و همکاران شاغل در روابط عمومی تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده‌تان تقدیر و تشکر می‌شود.

امید است با عنایت خداوند منان، شاهد موفقیت‌های روز افزون شما و تمامی همکارانم در صنعت فولاد شادگان باشیم.

https://ssico.ir/?p=4332

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *