پیام تبریک مهندس کهزاد به مناسبت کسب عنوان «ممتاز روابط عمومی»

مهندس کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان

پیام تبریک مهندس کهزاد
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان
به مناسبت کسب عنوانِ «ممتاز روابط عمومی» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور به مهندس آرمین مرادی مدیر روابط عمومی و تمامی همکاران :

در عصر کنونیِ ارتباطات و فناوری که جهان، آخرین مراحل و معابر ورود به جامعه‌ی اطلاعاتی و شبکه‌های هوشمند مجازی را طی می‌کند و همراه و همپای آن، ایران اسلامی نیز مسیر توسعه و پیشرفت را با رویکردهای نوین و استفاده از فکر و ابزار جدید تجربه می‌کند، بی‌شک دستیابی به رهیافتِ رشد، بالندگی و تعالی «صنعت فولاد»، مرهون ارتباطات و روابط عمومی توانمند، موثر و فعالی است که با کنشگری بجا، ایده پردازی و رویکردهای نوین و هوشمندانه، دستاوردهای پرافتخاری را به ارمغان می‌آورد.

بسی خوشحال و خرسندم که در یکسال گذشته شاهد تحولات سازنده‌ای در حوزه روابط عمومی و ارتباطات «شرکت صنعت فولاد شادگان» بودیم. خروج از رویکردهای سنتی و بی‌اثر و ورود به عرصه‌های جدید، مبتنی بر خلاقیت و نوآوری از مهمترین دستاوردهای قابل مشاهده این واحد پویا است.

در پایان با توجه به کسب عنوان «روابط عمومی ممتاز» در دومین همایش ارزیابی ۷ طرح فولادی کشور از سوی شرکت ملی فولاد ایران و به تبع آن « مدیر برتر روابط عمومی» را به شما و همکاران شاغل در روابط عمومی تبریک گفته و از تلاش‌های ارزنده، برنامه ریزی و مدیریت مطلوب شما تقدیر و تشکر می‌نمایم .

امید است با اتکال به خداوند منان، همچنان شاهد موفقیت‌های شما و دیگر همکاران در توسعه و تعالی فعالیت‌های شرکت صنعت فولاد شادگان باشیم.

https://ssico.ir/?p=4329

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *