روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در تمامی بخشهای مشارکت خود از بین ۴۵۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موفق به کسب ۳ رتبه برتر شد و جایزهی دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
بهگزارش خبرنگار اعزامی از روابطعمومی فولادشادگان، در «نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی» که با حضور محمدرضا نوروزپور معاون امور رسانهای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۳ به همت انجمن متخصصان روابطعمومی در محل، تهران، مرکز همایشهای سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، روابطعمومی شرکت صنعت فولادشادگان، در هر ۳ حوزه زیر حائز رتبه شد.
تیزر (رتبه اول) ،طراحی و گرافیک بروشور (رتبه دوم) ، طراحی پوستر (رتبه دوم)
گفتنی است انجمن متخصصان روابطعمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی، برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.
این جشنواره قصد دارد دستاندرکاران حوزه روابطعمومی و ارتباطات را با اصول، گونههای جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
انتشارات، بهعنوان قلب تپنده روابطعمومی، نقش محوری در انتقال پیام، شکلدهی هویت سازمانها، تعامل با مخاطبان و ایجاد اعتماد متقابل ایفا میکند. در دنیای امروز که ارتباطات و رقابتهای شدید در فضای اجتماعی و اقتصادی برقرار است، ارتقای کیفیت و تنوع محصولات انتشاراتی به یکی از ضروریات اجتنابناپذیر برای سازمانها تبدیل شده است.
نوزدهمین دوره از جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۱ بخش و ۳۷ زیرشاخه شامل: ادبیات (مستندسازی و داستان سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابطعمومیهای کشوردر بخشهای دولتی و خصوصی برگزار شد.