آگهی مناقصه عمومی یک مرحلهای
شرکت صنعت فولاد شادگان در نظر دارد ارائه خدمات نقلیه درون و بیرون کارخانه و ایاب و ذهاب مورد نیاز فولاد شادگان را از طریق شرکتهای واجد صلاحیت و دارای سوابق کاری مرتبط به روش مناقصه عمومی یک مرحلهای با شرایط ذیل تأمین نماید.
تهیه و خرید اسناد مناقصه:
متقاضیان شرکت در مناقصه مذکور میبایست جهت دریافت فایل الکترونیکی اسناد مناقصه، نامه رسمی درخواست که شماره و موضوع مناقصه در آن قید شده باشد را به آدرس ایمیل Karimi.m@ssico.ir ارسال و اسناد مناقصه را دریافت نمایند.
شایان ذکر آنکه هر یک از مناقصهگران باید پاکت مهر و موم شده حاوی پاکات (الف، ب و ج) که بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه تهیه و بصورت مجزا مهر و موم شده را در مهلت زمانی مندرج در جدول زیر به آدرس: شادگان- کیلومتر 10 جاده سربندر- آبادان کد پستی71112-64331 شماره تلفن 52227915-061 داخلی 122 به واحد امور حقوقی و قراردادهای شرکت ( اتاق13) تحویل نمایند.
ردیف | شماره مناقصه | موضوع مناقصه | مهلت دریافت اسناد مناقصه | تاریخ ارائه پیشنهاد قیمت | مبلغ ضمانتنامه شرکت در مناقصه |
1 | 215836 | ارائه خدمات نقلیه درون و بیرون کارخانه و ایاب و ذهاب مورد نیاز فولاد شادگان | هفت روز پس از نشر آگهی نوبت دوم | 15/01/1403 | 12.000.000.000 ریال |
- هزینه درج و یک مرحله تجدید چاپ آگهی و همچنین چاپ نسخ قرارداد بر عهده برنده مناقصه میباشد.
روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان