🔸دریافت تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی افتخاری دیگر برای شرکت صنعت فولاد شادگان

🔸نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی توسعه منابع انسانی ٩ خرداد ماه ١۴٠٣ با حضور معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان منابع انسانی کشور در تهران، محل برگزاری همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد.

🔸انجمن مدیریت منابع انسانی ایران، به پاس تلاش برای استقرار مدل ملی تعالی منابع انسانی و رعایت استاندارهای مورد نیاز ، تقدیرنامه دو ستاره تعالی منابع انسانی را به شرکت صنعت فولاد شادگان اهدا کرد.

🔸به گزارش روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، مهندس کهزاد مدیر عامل این شرکت درجریان نوزهمین دوره جایزه ملی تعالی منابع انسانی کشور گفت : این موفقیت را که در نتیجه یک تلاش همکارانه، مسئولانه و همدلانه بوده است را به اعضاء محترم هیئت مدیره، تمامی همکاران، مدیران واحدها، بویژه مدیر منابع انسانی و امور اجتماعی و همکارانشان در این واحد تبریک و تهنیت می‌گویم.

🔸کهزاد افزود: هدف از شرکت در این رقابت خودارزیابی یا سنجش توانایی ها، شایستگی ها، کاستی ها و نقاط قابل بهبود منابع انسانی فولاد شادگان بود.تعالی سازمانی جز با توجه به سرمایه انسانی و مدیریت این سرمایه عظیم میسر نخواهد شد.

🔸مدیرعامل فولادشادگان گفت : برنامه ریزی اصولی و به کارگیری استراتژی های مناسب در راستای ماموریت های شرکت فولادشادگان و انجام اقدامات لازم در راستای بهبود نقاط قابل بهبود برآمده از ارزیابی تعالی منابع انسانی مهمترین برنامه امسال ما در حوزه منابع انسانی می باشد

🔸وی افزود: تعبیر روشن بنده از منابع انسانی، سرمایه‌های انسانی‌است و با تکیه بر این اندیشه، قدردانی از پرسنل و تشویق‌های مستمر همکاران مبتنی بر ارزیابی‌های منصفانه از مهمترین برنامه‌های ما در شرکت صنعت فولاد شادگان محسوب می‌شود.

🔸گفتنی‌است جایزه تعالی منابع انسانی دارای ۳ سطح گواهینامه، تقدیرنامه و نشان است که میزان موفقیت سازمان ها را در راه رسیدن به تعالی نشان می دهد.

https://ssico.ir/?p=4387

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *